LISTOR HJÄLPER ALLA BLOGGAR, FRÅGA KISSIE

TEN ARE YOU’S

Are you single - jo
Are you happy - glad, så jävla oformulerat. ja, men inte som att det är det enda jag är.
Are you bored – jotack, massor
Are you naked - euw thats dirty
Are you a blonde - kind of
Are you moody - njae
Are you a lover/hater - hate those that love, räcker det?
Are you hot/cold - aldeles lagom
Are you Irish - euw
Are you Asian - euw

TEN FACTS

Name – jänå
Nicknames – har några, ja
Any birth marks - nja
Hair color – blondish
Natural hair color - mhm svenne
Eye color - grågröna
Height - 170
Mood - trött, mest
Favorite color – kombinationer
One Place to Visit - NY, LA, london och san fran... kan inte bestämma.

TEN THINGS ABOUT YOUR LOVE LIFE

Do you believe in love at first sight – njae, men att attraheras, ja givetvis
Do you believe in soul mates - jo
Have you ever been hurt emotionally - vem har inte
Have you ever broke someone’s heart? - typ
Ever had your heart broken? - njae, inte direkt, kanske
Have you ever liked someone but never told them? - men gud ja, vem har inte??
Are you afraid of commitment? - ja, rätt så
Who was the last person you hugged? - erik
Who was the last person you said I love you to? - minns inte :(

TEN THIS OR THAT

Love or lust – lust when intoxicated, häehäe
Cats or dogs – båda
A few best friends or many regular friends - båda, gud jag är så svenne
Television or internet - Internet. fast lite tv med
Chinese Or Indian - men nej inget av det. kina för maten
Wild night out or romantic night in - night out, hellloooooo
Money or Happiness - helst båda
Night or Day - kväll
MSN or Phone - Phone

TEN HAVE YOU EVER

Been caught sneaking out – jo
Been skinny dipping - jajemen
Bungee jumped – men gud nej
Lied to someone you liked – ja givetvis, cuz i'm a fugly slut
Finished an entire jaw breaker – aldrig ens testat, dåliga minnen från den där filmen där bruden dör av en sån.
Wanted an ex bf/gf back – jo, såklart
Cried because you lost a pet – ja, mer än för människor typ. haha jag är så sjuk.
Wanted to disappear – absolut

TEN PREFERENCES IN A PARTNER

Smile or eyes - ögon dåvaa.
Light or dark hair – spelar väl ingen roll, men kanske mörkt om jag måste välja
Hugs or kisses - kyssar om det är känslor inblandade, såklart.
Shorter or taller – längre
Intelligence or attraction – kan faktiskt inte välja

Romantic or spontaneous - spontan
Funny or serious - båda där med
Older or Younger - äldre, eftersom jag är en lillskit
Outgoing or quiet - helst lika social som mig, häehäe
Sweet or Bad Ass – naweeeee sweet såklart fast med lite sting liksom haha

TEN HAVE YOU’S

Ever performed in front of a large crowd - only when intoxicated, haah. nej alltså.
Ever done drugs – testat ja, men inte kännt av.
Ever been on a cheerleading team - No, haha euw
Ever been on a dance team - ja faktiskt, hard to believe i know
Ever been on a sports team - jojo fotboll och sånt ska det vara va
Ever been in a drama play/production - haha JA faktiskt där med va
Ever owned a BMW, Mercedes Benz, Escalade, Hummer or Bentley? - har allihopa.
Ever been in a rap video? - hahahhahaha euw

TEN LASTS

Last phone call you made - kan vara mamma
Last person you hung out with - folk från jobbet ju
Last time you worked - idag... :( sad.
Last person you tackled - hahaha!

Last person you IM’d - eh, vixx tror jag? om emessen räknas?
Last person(s) you went to the movies with – erik, sergej, jose, simon och tommy. jag kände mig lite kvinnlig.
Last thing you missed – mamma och pappa :( SAD.
Last thing you ate - ostbågar och öl.... :( :D

LAST PERSON TO

Sleep in bed beside you? - nellie såklart :D min flickvän ju dah
Saw you cry? – alltså gud, vet inte. kan inte minnas sist jag grät, ännu mindre sist jag grät inför någon.
You went out to dinner with? - räknas fylle-donken förra helgen? :D isf erik, jose och sergej
You talked on the phone to? - mamma som sagt

Made you laugh? - mina beloved arbetskamrater som var lika trötta som jag

WOULD YOU RATHER

Pierce your nose or tongue? - näsan faktiskt
Be serious or be funny? - är redan båda, hallåå

Drink whole or skim milk? - euw inget av det, mjölk är sjukt skank
Spend time with your parents or enemies? - haha mamma <3

ARE YOU

Simple or complicated? - båda, beror på mitt humör måste jag säga
Retarded? - JA, VÄLDIGT. i  have AD.. ooh can we have class outside? :D legendary.

DO YOU PREFER

Flowers or candy? - eh cola light och cigg,  får man inte välja det eller??????
Gray or black? - svart
Color or Black and white photos? - b&w mest, lite rastat
Sunrise or sunset? - men gud vem orkar upp till en soluppgång.
Staying up late or waking up early? - rätt skönt att vakna tidigt och ha hela dagen framför sig, sen somna assent och verkligen kännt att man utnyttjat dagen till fullo, HÄNDER MIG JÄMT.

ANSWER TRUTHFULLY

Do you like anyone? - ja
Do they know it? - ja, fast som anna säger, man vet aldrig för killar är rätt tröga.

DO YOU PREFER

Sun or moon? - beror ju helt på om det är dag eller natt, VA VA VA
Winter or Summer? - gud sommar alla gånger

Left or right? - höger alla tider, förutom i politiken.

10 acquaintances or having two best friends? - två bästa
Sun or rain? - regn är jävligt mysigt iofs...
Vanilla or chocolate ice cream? - tycker sådär om båda faktiskt.
Vodka or Jack Daniels? - ÖL

UNIQUE

Nervous Habits? - röka
Are you double jointed? - what?
Can you twist your tongue around and roll it? - halvt om halvt.
Can you raise one eyebrow? - nej jag har botoxat mig för mkt.
Can you cross your eyes? - nej :( sad.... dålig uppväxt
Do you make your bed daily? -  haha faktiskt så gör jag det, ännu mer sad...

IN THE LAST MONTH HAVE YOU

Had a relationship? - nej
Bought something? - öh ja
Sang? - jodå
Been hugged? - japp
Felt stupid? - nej, händer aldrig mig, i feel awesome instead
Missed someone? - japp

LASTS

Last alcoholic drink: öl, just nu :D
Last car ride: eh, i bröjan av veckan, körde till jobbet.. 
Last movie seen: Inception, totally mindefucked.
Last song played : i wonder who is this one - hello saferide.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0