MORNING TAKES MY BABY AWAY

är så trött att jag inte vet om det är värt att leva. gårdagen var sjukt värd dock, sista dagen på jobbet (!!) avslutades med öl, sommarvikarier, sports. sedan kom amandis och vi gick till nathi och snackade skit och blev fulla och sen rullade vi in mot stan för att bli ännu mer intoxikerade. blev inte deluxe utan pauze, erik överraskade och var inte alls i jät utan kom till stan, träffade donkenslampor och tog nattbussen hem. sjukt värt. mindre värt att jag måste kika på mitt kontoutdrag och kommer få ångestpåslag. lösning: theralen. tänker jag då alltså. behöver bara införskaffa mig lite.

känner mig som om jag har blivit överkörd, VÄRT TROR JAG.

nåväl. ikväll blir det slappe, imorgon med och ja en vecka framåt, sen blir det könköping, rätt bra.

TRALALA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0