LIKE THE WAY IT HURTS

thats alright because i like the way it hurts, i love the way you lie
tror jag

det är julafton, sitter på en annan dator än vanligt, har mousserande rose i min blodbana. rätt fint. och det är en halvmeter snö CIRKUS och ja, jag gillar det. fast det är fruktansvärt kallt. men vad gör det i längden, har ju ändå fått ännu en säsong GA i julklapp så jag håller mig inne. och har en miljon böcker att läsa (typ HP). OCH jag har martina haags tusen stjärnor + text + autograf i en bok med pärm. fan, man kan inte vara mer än nöjd ju.
och inboxen var full efter 2 timmar, och jag spinnade idag. sjukt värt att svettas tänker jag, då kan man äta mer. (kräks lite vid tanken på mat just nu men det hör ju julen till faktiskt)

och mamma och pappa har nog kanske aldrig varit så glada för en present.
fan vad bra jag är, egentligen.

puss

Kommentarer
Postat av: emmylinnea

sv: tacktactkack!

kanske hade jag kunna tjæna mer i væxjø, men då hade jag fortfarande bott hemma, levt ett liv utan mina bæsa vænner, knegat dag ut och dag in på mcdonalds och mer eller mindre varit deprimerad øver att varit kvar i væxjø (længtade verkligen dærifrån æven om jag numera kan længta tillbaka en del). så det handlade nog mer om sjælva upplevelsen æn pengarna i sig. i det stora hela ær inte pengar så mycket vært! jag tjænar hellre lite mindre och lever som jag ønskar! :)

kram!

2011-01-10 @ 14:41:25
URL: http://djungeltrumman.se/emmylinnea
Postat av: Emmi

VILKEN FIIIIIIIIIIIN kommentar :D blev sjukt glad och du har sååå rätt!

2011-01-12 @ 08:37:10
URL: http://emminilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0