ÄLSKLING VI SKA ALLA EN GÅNG DÖ

sitter på altanen. i skuggan dock. efter att (förmodligen) bränt mig sönder och samman i solen ett tag. lär väl inte kunna somna ikväll töjp. nåväl, vi får se, får se.

lyssnar på kent idag igen. alltså jag förstår inte, hur kan dom vara så bra, mhm perfektaaaa typ.

Fem steg bakåt, två steg fram
På lite håll liknar det dans
Och i drömmen håller du i min hand


om 10 dagar åker vi, om 11 dagar ser jag kent. och robyn. och regina spektor, och timo räisänen. det blir inte dåligt det.


Kommentarer
Postat av: nathalie

Varför har du inte bjudit med mig och kolla på alla bra saker? :(

2010-07-08 @ 18:41:54
URL: http://enpuriga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0