DET ÄR SÅ LOGISKT ALLA FATTAR UTOM DU

wopp wopp! helg helg helg och det är fint fint fint.
efter livets mest sega vecka som avslutades med två näst in till maniska dagar (i jobb-fart alltså) och en ofrivillig sovmorgon blev det utgång med fint folk på dellan såklart,  man kan fan inte klaga, eller jo på att nedervåningen inte var öppet. men så går det.

har hur ont i nacken som helst
=
bra dag igår

men har spenderat denna lördag i soffan. kollade på i taket lyser stjärnorna, mmmhm jo så fick jag gråta lite idag också, sen kollade jag på emil i lönneberga, ni vet när grisen och emil blir full, hahaha det är fejnt det.

OCH: har äntligen laddat in alla bilder från arvika, så nu ska jag sortera dem och ta bort och sånt va, men tills det kommer några därifrån så bjuder jag på lite annat:


öl + sol + växjösjön = sweet.
anna är också rätt sweet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0