HOW DID I END UP LIKE THIS IT WAS ONLY A KISS

men gud, jag orkar aldrig blogga. igår slog jag på datorn för första gången på en vecka, stod på tio min sen gick den av igen. har inte ett skit att blogga om eftersom jag bara jobbar och sover men bjuder på en lista ändå

1. Vad heter du? jenå
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? är rätt nöjd med jenny, hade inte orkat fylla i alla papper dessutom.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? sara, eh
4. Vilket stjärntecken är du? vattuman, butch som man är
5. Vilken årgång är du? 1989 JOMÄN
6. Vart bor du? lite här, lite där. jönköping och växjö, mest dock
7. Bott utomlands? nej fy jag hade fått skrumplever isf.
8. Flyttat antal gånger? två hela gånger under 21 år. med 19 års mellanrum dessutom.
9. Vart skulle du vilja bo? göteborg, eller london, eller californien nån stans
10. Vilken skolklass? euw skolan
11. Vad vill du bli när du blir äldre? yngre

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
två bajskorvar hög, om en bajskorv är 85 cm
2. Hur mycket väger du? som en vattenreservoar ungefär, give or take a few pounds
3. Hårfärg och frisyr? ingen, som svar på båda
4. Ögonfärg? blågrå mhm
5. Mest nöjd med? paradoxalt nog mitt hår
6. Minst nöjd med? får bli resten
7. Skostorlek? 38-39 typ
8. Glasögon? nej, lenses baby lenses
9. Gar du några piercingar/tatueringar? inga kvar, jo naveln och öronen.

FAVORITER
1. Filmer? walk the line just för tillfället, för att jag såg den häromdagen.
2. Låtar? mhm kent, alla
3. Årstider? tidig sommar, innan den olidliga värmen /monsun-regnet kommer dårå.
4. Mat/dryck? pizza med tusen saker på och tre miljoner öl till
5. Djur? AWE SNUTTEPLUTT NELZON. och kizzeh med.
6. Färg? alla, UTOM BAJS.
7. Parfym? brittan sprittans lilla rosa sak, yah know it biatch
8. Tv-program? greys. och himym och scrubs om jag ska välja sit com just nu
9. Ämne i skolan? inget
10. Sysselsättning? konsumera rusdrycker, helst med folk. sen är det rätt kul att jobba med (=tjäna stålar va)

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? jacka, va nä.
2. Vad använder du just nu för skor? foppaskor, mest hela tiden. eller ja, mest på jobbet.
3. Favoritfärg på kläder? Svart eller blåvit-randigt
4. Favoritmaterial på kläder? 95% bomull och 5% polyester, tänk H&M, billig tröja.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? det är för varmt för kläder.
6. Favoritaffärer? typ ica, mat är gott.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? mellan 200 och 1000 typ. dåligt jenny
8. Favoritmärke? nä, kanske monki
9. Vad har du för byxstorlek? size USA
10. Vad har du för tröjstorlek? det som passar

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
K-O
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? men nej, inte jacka
b) Jobbväska just nu? tamponger, mascara och en matlåda. mysigt.
c) Handväska eller liknande just nu? öh.
3. Vad är du beroende av? vatten, jag har gälar och behöver inte syre.
4. Vilket land kommer du i från? människobyn, eh angered, sweden menar jag
5. Vilken sorts lipsyl använder du? det som finns tillgängligt vid behov
6. Vad tror du på? inte mkt
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? agnostiker, kanske
8. Vad köpte du senast? tre tusen onödiga saker på ikea
9. Har du nåt husdjur? vovvzi och kizzeh
10. Var bor du? har redan svarat på det om jag inte minns fel, mjau.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0