HAVE YOU EVER HEARD A SONG

igår var fruktansvärt roligt. började hos vixx, sen utgång på deluxe. man visste ju det skulle bli episkt när första sången jag hör nr jag kommer in är clocks (dvs coldplay, ni som inte har koll). anna trodde mig inte. men det så var det! jag var glad, anna var också glad när hon väl upptäckte att jag faktiskt var allvarlig.
nåväl.
blev mkt tid på dansgolvet igår, känns idag. suck. men fyyy vad bra. och sen kom ramlar också, och det var fint som snus det. jävla DJ dock till att inte spela timo, när han sa att han skulle det. jävla emo.

nåväl.

fruktansvärt roligt hade jag och det känns idag. är för trött för att leva. sov ändå typ 10 timmar men hade lätt kunnat sova 10 till.

nu ska jag laga mat innan jag dör av näringsbrist. eh som om det hade varit en risk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0