I HEAR THE DOOR BELL

utomordentligt vacker och trevlig dag, förutom diverse magsmärtor som dock försvann på väg till jobbet. funderade på om det kunde vara blindis men icke.

jobbet är ju så jävla fint att jag tror jag spricker. på riktigt. behandlingen på morgonen, diverse schetasnack och sen bar det i ilfart av mot norremark (tio minuter blankt tog jag det på, dagens träning hallå). där vankades det brandutbildning. jag och tati rockade ju allt motstånd. ja då förutom när tati skulle stänga av slangen men det var ju inte mitt fel, haha. så jävla roligt hade vi inne i rökrummet.

nåväl.
sen ilfart hem, dusch, iordningfix och ilfart ner mot S för att ilcykla mot palladium där det vankades bärs med lilla beh-avd-gänget. sjukt värd, och så glad att jag hängde med. så underbara människor, och så jävla kul vi hade det. och smaskiga historier fick man med. en annan höll sig städad och bara två öl fick slinka ner, ska ju upp imorgon och jobba.

nej nu måste jag slänga mig framför tvn, sen blir det sängen och kommer nog somna gott somfan, imorgon är det heldag, sen är det bara fredag kvar och sen HELG. så fint, som snus typ.

puss!

(alltså, för att vara jobbigt positiv igen; MITT LIV ÄR AS-NICE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0