I'M SORRY SHIRLEY

okej. jag vet, jag vet, jag skulle pluggat. MEN. var tvungen att boka Horum tills imorgon, och sen var jag ju tvungen att läsa lite bloggar och då hittade jag en lista som jag skamlöst nog snodde från AnisBananis
men sen blir det plugg... eh eh

nine lasts.

  1. cry: förra veckan någon gång. var sur.
  2. beverage: Pepsi Max
  3. kiss: ett par veckor sen
  4. hug: måste varit på onsdags i kåren. eller ja, det är ju logiskt om det var så.
  5. movie seen: The Extreme Movie. den sög.
  6. cd played: lyssnar sällan på hela skivor utan blandar, men borde varit någon Coldplay-platta
  7. song played: The Show - Lenka
  8. phone call: Calle
  9. purchase: en macka. haha

eight have you evers.

  1. dated a best friend: nej
  2. skinny dipped: hell yeah!
  3. kissed somebody and regretted it: usch ja.
  4. fallen in love: jo
  5. lost someone you loved: japp
  6. been depressed: kind of
  7. been drunk and thrown up: hahaha. ja. fast det var ett tag sen nu.
  8. ran away: mjo

seven countries (changed that..) you’ve been to.

  1. England
  2. Usa
  3. Tyskland
  4. Cypern
  5. Spanien
  6. Grekland
  7. Italien

six things you’ve done today.

  1. inte pluggat
  2. bokat grupprum
  3. promenixat
  4. vaknat med tvn, kläder och lampor på. var jag trött igår?
  5. ätit den där mackan.
  6. njutit av vädret

five favourite things in no order. (atm)

  1. vänner
  2. familjen + äckelhund
  3. musikaah
  4. sommar!
  5. L word

four people you last talked to in person.

  1. Calle
  2. Vaktmästaren (wuhu)
  3. receptionisten (wuuuuhuuu)
  4. Loulou

three wishes.

  1. att denna bajskursen snart tar slut!
  2. att helgen blir awesome
  3. att jag kommer ihåg att ringa min chef >.<

two things you want to be when you grow up.

  1. lycklig
  2. omgiven av fina människor

one thing you regret.

  1. att jag inte ordnade upp mitt liv i gymnasiet, så jag hade haft okej betyg nu. fast vad ska jag med dom till? men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0