MIA SKÄRINGER

"Skönt och behövligt: gråten. Jag är glad för att jag kan gråta. Det fanns en tid då jag varken kunde gråta eller skratta ordentligt. Nu slår pendeln rejält åt båda hållen." - Mia skäringer

som förresten bloggar, här

ibland säger andra det så bra, att man inte behöver säga något själv.
man tjänar inget på apatin, man tjänar inget på att inget visa.
förhoppningsvis visar man dock mer skratt än gråt. jag vet att jag iaf gör det.

väntar dock fortfarande på dagen när jag kan gråta inför folk. i nyktert tillstånd har jag gjort det två gånger - på begravningar. vet inte om det är riktigt friskt. (jo, rätt friskt att vara nykter i de tillställningarna förståss).

bara så ni vet; jag gråter bland. fast att jag inte visar det. och jag skrattar rätt ofta, men det vet ni redan.








"Supa. Skära sig. Svälta. Tre uttryck för samma sak. Jag bara flyttade runt spelpjäsen. Så: vad är det som gör ont. Det är det enda som kan hjälpa småtjejorna. Och killarna. Att hitta in där. Få tag i orsaken." - mia, igen.

word.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0