PLEASE

har intagit liggande läge i sängen. aj aj aj min kropp. har ingen aning om när jag kom hem igår, men jag vet att jag vinglade, hah.så det ska vara. var på olearys också, stor flopp. eller det var kul för jag var full, men inte mer än så. dålig musik osv.

tanken är att jag ska träna idag. uj uj uj. skulle egentligen gymmat men känner väl att det inte kommer bli något bra av det. får bli gym imorgon, idag blir det medelpass. inte riktigt my cup of tea egentligen, men det får gå. innan dess ska jag ner till hm som har nyöppning och 25% på allt. fin skit! har egentligen inte råd men vad ska man göra.

nej men alltså detta börjar bli löjligt, ska försöka ta mig upp nu... tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0