KARMA

idag är jag vän med karma. men mer om detta snart.

först måste jag skryta om mina kunskaper i matlagning. igårkväll efter arbets-skrivning så begav jag mig till ghettot för att hälsa på mandis och en mkt osocial fabian.
det blev matlagning och ja vad ska man säga, jag är väl en dold talang typ. nu var jag iofs jättehungrig så en bajskorv hade typ smakat delikat
det om det.

åter till karma.
först gillade inte de högre makterna mig för jag vaknade med en träningsvärd sprungen ur helvetets mörkaste delar. känns som att jag brytit ett ben i min arm så fort jag rör den. trappor ska vi inte prata om. och allt detta från bowling.
SEN vände det dock. en ljuspunkt i mitt liv skulle man kunna kalla följande; as said before så saknar jag en bok för att kunna slutföra arbetet. sneglar lite snabbt i min bokhylla och nejmen se där; "omvårdnadsorienterad kommunikation". JOJO. en gammal upplaga förvisso, men vad ska man göra liksom. älskar min mamma för att hon för typ jättelänge sen köpte den för att den kanske "kan vara bra att ha". tack tack tack. (tack till vxo U-bibl som sålde den mickit billig)

NU ska jag definiera lite skit i min uppsats. dagens mål är 2000 ord. borde jag klara. fy fan vad grym jag är.

Kommentarer
Postat av: Emmi

fin kommentar <3

2010-09-26 @ 14:15:17
URL: http://emminilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0