KONICHIWA BITCHES



DO WANT.
(både tjejen och tröjan alltså)


anyway; gårdagen blev fruktansvärt fantastiskt.
faktum är att hela helgen varit marvelous.
fredagen var kinamat, miljöpartiet,
sex & the city, matkoma och besta ven.

igår var dekadens på dagen
sweet sixteen och risotto by jenny
avslutades med bäst musik.
och lukten av öl, trots att inte det behövdes för att göra med berusad.
körde hem i min nykterhet,
lyssnade på mix megapol och var inte alls festlig
men jävligt glad ändå.

plus att idag kollade jag mitt konto och blev glad,

nästa helg åker jag till gbg, chansar stort på att det kommer äga så hårt.

Kommentarer
Postat av: Anis Bananis

BESTA VEN GBG KOMMER ÄGA DU VET DET

2010-09-13 @ 18:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0