SJUKT JU

jag är fan helt awesome. inleder dagen men kanske livets nyttigaste frukost. hade tagit bildbevis om jag inte smaskat i mig den så fort, blev iaf gröt med äpple, och två ägg på det. ja alltså inte i gröten då. sen thé.. mhm :D

sen kan vi tillägga att jag ska till skolan snart för att ha redovisning, till rasten där har jag med mig minimorötter..

och sen ska jag plugga med amanda!
och sen ska vi testa dans afro :) vet inte riktigt vad detta kan vara, men det är säkert skoj. behöver jag säga vad jag har med mig för mat att käka innan? hm, havregrynsgröt :D namnamnam.

alltså jag är för duktig. idag var första gången på länge som jag vaknar och faktiskt är riktigt sugen på frukost.

Kommentarer
Postat av: vixx

Vem är du? Vad har du gjort med Jenny?

2010-09-29 @ 10:59:42
URL: http://vixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0