ÄE MEN NÄE

har lite skallebang från gårdagens rötjut-drickande, hostar som en efterbliven alkoholist som precis opererat bort ena lungan, försöker dricka kaffe men lipar för att det först är för varmt och sen för kallt, och nu äter jag ostbollar som om det inte fanns någon beach 2011.

hade jag haft en pojkvän hade han helt klart dumpat mig nu.

idag kommer dock mina kära jönköpingsvänner hit, om några timmar faktiskt, så nu måste min neglekt av vovven sluta. skulle egentligen duschat henne men får bli en raggardusch efter morgonpromenaden (som borde ägt rum för flera timmar sen). ger henne en halv ostboll för att jämna ut det. kan ju inte ge henne en hel för då skulle jag ju faktiskt inte äta ihjäl mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0