EFTERBLIVEN


LÄTT efterbliven ansiktsform såatte men såhär ser iag mitt böghår ut nu, tror jag gillar det lite mer faktiskt. det var kul att vara knallröhårig men enough is enough, gillar koppar och sådant så kör på den linjen nu ett tag faktiskt.

befinner mig atm i vxo och det är nice, åker på måndag igen och då är det allvar i livet för nu jävlar ska det uppsatsas! vi ligger efter i planeringen men tror det kommer lösa sig ändå, livet har en tendens att göra det.
ska upp till grandis snart och spendera pengar jag inte har, det blir fint som snus det, ikväll blir det fest eller ja häng med alkohol kanske man ska säga eftersom vi kommer vara typ 3 haha fejnt men dock nästan lika väl det ibland kan jag känna, är så jävla trött på stora fester där man ska låtsas bry sig om alla och egentligen så skiter man fullständigt i om person x har fått jobb eller person y trivs i lägenheten.

ska sluta vara bitter, krama nelson lite och kolla mitt saldo på köntot, usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0