I KNOW WHERE YOU ARE AT I BET SHE IS AROUND

uppsats uppsats uppsats i mitt hjaerta eller vänta nu, inte alls faktiskt. festlistan går på repeat för att muntra upp mitt annars rätt dystra sinne. längtar som en liten gris efter påskhelgen. åker ner själv på torsdag eftermiddag till växjö, kommer hem till vovve, spenderar lite kvalletid på ballen med konstant intag av kaffe och nikotin, förhoppningsvis en go jävla fetingkväll med greys har jag tänkt (är sjukt sugen på att kolla på säsong 2 och 3, var sinnessjukt länge sen).

dagen efter entrar jönköping växjö. aka calle och emelie kommer ner för gött jävla häng på helgen, konstant flow av musik ur feta högtalare och byter gårdagens kaffe mot öl, är det tänkt. gullevovve får kompis också vilket gör mig mer än lycklig. såattesåsant som det är sagt.
söndag kväll blir jag antagligen ledig igen vilket nog kommer resultera i en kväll framför BB och sen gött i säng.

jävligt ledig och skön helg med andra ord, så det får funka. har handledarträff på torsdag så kommer nog behövas lite öl där efter för att kunna smälta allt. pust och stön.

nu ska jag återgå till granskning! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0