åh

är så trött på att jaga mina vänner för att kunna hänga med dem. seriöst. är nästan lite glad för att c-uppsatsen är här, inget liv = orka hänga med äckliga böghoror som är skanks.

nej fine i get it, alla skaffar diverse partner osv plus, men ORKA att man blir helt "åh-jag-typ-sitter-fast-i-min-pojkvän-flickvän-vad-det-nu-är-jag-kan-inte leva-utan-att-träffa-min-snutteplutt-på-en-dag".

vet inte om detta är rätt formulerat; men skulle vilja säga att det går emot alla mina morals and standards som man säger på engelska.
alltså folk som inte kan vara själva/med vänner/anyway utan sin respektive = kan vara det äckligaste jag vet. och då menar jag inte folk som sitter och grovhånglar på stan för nä det är fan beyong äckligt, men folk som inte är INDEPENDENT som det så fint heter.

det bästa är ändå att tack vare detta är jag inte avis på en enda utav er.

hoppas ni har ett fantastiskt liv när ni gör slut och märker att era vänner inte finns kvar.

puss

Kommentarer
Postat av: A Meths

Haha liiite humor tyckte jag ändå att det var i det här inlägget, för det stämmer så väl in på sååå många!

haha, dock inte på mig, såklart!

2011-02-03 @ 14:23:06
URL: http://meths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0