det där praktik

suck, stön, och alla andra otrevliga utstöningar som kan yppas från munregionen i dessa tider.

har en av de sämre dagarna på länge.
för det första var jag aldeles förfärligt trött när jag vaknade. menssvullen också och med en lägre serotoninhalt på länge. ingen bra start alltså.
kommer till skolan. blir totalt krossade på handledarträffen. tydligen har vi gjort fel. mycket fel. inte för att det står någon stans hur man ska göra, men fel har vi gjort. sen är det förvisso vårat egna fel lite också för vi har inte valt kvalitativ eller kvantitativ ansats än.
depp delux och vill gråta och ringa mamma asap < stämningen på träffen för min del.

sen stress till ryhov. börjar med att vi går fel; KAAAALAS. får sen ingen tid på operation alls utan är efterbliven och får bara en dag på klinfys.
kommer till avdelningen, min handledare vabbar. idag och imorgon. inget är bra. det är så sjukt mkt jag borde veta och stämningen verkade helt klart sådär på avdelningen. eller ni vet, första intrycket såhär; om folk hälsar eller inte. men nej, sitter på kontoret, massa folk kommer in men ingen ens kollar på mig. alltså jag är ju inte den som är den men ja ni förstår.

mitt schema är förövrigt HELT FUCKED UP upplagt. inget skämt. går helt okej tider men med konstiga ledigheter; ex dag onsdag och torsdag och sen kväll på lördagen. vafan då kan man ju lika väl gå hela helgen? jaja.

har depp i sängen med hårfärg, en kanelbulle och cola light. ska duscha och plocka iordning allt till imorgon nu, sen kanske en kvällspromenad med plingpling till bästis och sen blir det sängen såklart. börjar kvart i sju imorgon. bussen går sju över sex. obarmhärtigt.

Kommentarer
Postat av: vixx

Vi behöver en helg tror jag. Jag vet att jag behöver det iaf. Vara bittra och hata allt. Hata praktik, hata cuppsatser, hata scheman. Jag får komma upp nån helg :)

2011-02-28 @ 21:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0