ME AND MY DRUM

fin dag idag. vaknade av håkan hellström och det kan ju inte bli annat än bra.
har egentligen ingen tid att passa idag men satsar på att vara i skolan runt tio så gick upp för inte så länge sen.

har ett klädproblem. ett irriterande sådant. letar efter en specifik tröja. vet att den är i jönköping för jag packade upp den ur en väska i måndags. nu är den borta. helt. jag blir fan förbannad. och så är den svart med, för jag menar vad BRA då smälter den ju inte in med färgerna från några andra kläder jag har, tjuhu!

nu kikar jag på vädret, fint dä,
brb ska leta vidare och dö lite grann, hoppas det känns okej för alla och sånt ja men fint då kör vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0