jo

men alltså nä, jag hänger ju inte här. mitt häng är på tumblr.com som jag länkade något inlägg sen. iaf, det som suger med tumblr är att det är lite drygt att kommentera där om man inte själv är medlem. vet att det är ett jätteproblem eftersom denna bloggen hade typ en miljon läsare och liksom, alla kommenterade hela tiden. jag vet, förlåt mig schera blog-lesareh.
vill man dock kommentera där ändå så skaffar man tumblr och följer mig, eller så går man in på adressen och trycker på "ask me anything" längst upp på sidan. dock måste man ju fortsätta kolla senare för då svarar jag direkt på dashen liksom. väldigt praktiskt om den som kommenterar själv har tumblr (vilket man borde ha).

så, nu skaffar ni tumblr på www.tumblr.com och sen så går ni in på www.separation-road.tumblr.com och trycker på "follow" längst upp i högra hörnet.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0