FELTÅ

jaa, feltå. feltå för igår och mitt depp. idag har varit en betydligt bättre dag. förmodligen för att våran handledarträff inte ägde rum idag.
första riktiga dagen på praktiken var ruskigt jobbig men likväl otroligt rolig. kom in i allting rätt snabbt. gick med en superbra ssk idag som typ lärde mig mer än tillräckligt känns det som. och idag var alla jetesnela.

sen var det bara att åka dirre till fuskmöte som var mysigt men tröttheten var slående. blev sedan en snabb tur hem, en liten proteinshake och sedan spinning på fs. jävligt nice faktiskt. inte något jag håller på med normalt men någon gång ibland kan spinning vara bra. fruktansvärt bra konditionsträning om inte annat.

ikväll blir det chill och fix innan storebror är med på tv, sen blir det sängen för imorgon har jag en manglardag. ger mig själv en high five i förväg för att ladda.

puss!
/eran manodepressiva nurse-to-be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0