GOOD NIGHT SWEETHEART

man plingar en hel hållplats senare för att en promenad i kvällskylan känns mer än lockande trots att man är så trött att man skulle kunna spy. och mitt i allt blinkar stjärnorna högt ovanför och det är samma stjärnor som alltid med jag vet att du inte kollar ändå. att du aldrig ser stjärnor som jag.
inget knastrande under fötterna men en liten sten som kittlar mellan hälen och stortån men egentligen mest stöttar annars ostadiga fötter och svajig gång. en fot framför den andra, och luta dig framåt.
faller lite för varje steg, faller ner för backen och upp för trappan.
således en fantastisk tanke. tanken om att du är precis lika ensam som jag trots att du inbillar dig annat.
vad är det väl att vara in a relationship när du vet hur du aldrig kommer vara älskad igen, aldrig älskad av en tjej som mig och aldrig någonsin få förstöra mig igen. hur är det att leva i en lögn och leva för att överleva, leva för att din mamma ska bli glad, få barn och knulla som alla andra gör.

kuk, fitta, orgasm.
same old story och jag vet att du kräks när du tänker på det. i'm like noone else men du är som vem som helst. du är ingen men ändå skriver jag en hel text bara för att det var flera år sen vi låg och du tog mig till gud men vem bryr som om ett liv i himlen när jag kan bo här i värme, kyla och ibland vår.

vår, ett jävla ord. inte konstigt alla blir kära, inte konstigt du skaffar man och inte konstigt jag vill bry mig och vill tycka om dig trots att du är ett svek och "vi måste ses" har aldrig känts mer avlägset än nu. jag vet du vill tro på dig själv, vet att du tycker du är speciell och aldeles särskild men fuck no du är ett ligg för mig och tusen andra, du tror du har avstånd och responsibilty till alkohol och drugs men egentligen är du största alken av alla när du dricker din flarra och säger att du bara dricker ibland för att vin är gott, fuck no du dricker för att du är.. är vad,?, knappt jag vet när man inte kan sätta ord på post-kärlek som dig.

hoppas ditt nya liv är fantstiskt och fint och aldeles underbart, du är äldre än mig och när du dör ska jag skratta och le för att jag har x år to go, minst en puss för varje dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0