FEMBOT

okejrå, tentan gick godkänt. samma frågor som på övningstentan, typ. haha. nåja, ordbajsade ihjäl mig, vi får hoppas att det räcker så jag slipper göra om den. det vore typ döden. å andra sidan har jag ju lovat nu att börja tro på gud om det blir så. såatte.

nåväl.

i fredags spelade vi in lite scener till insparksfilmen. haha. det var roligt. fint väder hade vi också. sen skulle jag ju ta det lugnt på kvällen. alla skrattar högt och vet att det inte blir så när jag säger så. blev medtvingad på krogen, blev nersupen. det äger att inte ha några pengar, älskar när andra betalar. intä.

på lördag var det ännu mer insparksfilmande, hela dagen. i solen. är jag bränd? svar, ja. eller nu har det lagt sig, men min bonnabränna jag upptäckte när jag kom hem var lagom rolig. eller okej, jävligt kul var den.
nåväl. filmen kommer bli helt sjuuukt bra, lovar. kan inte säga så mkt mer än så, får vara lite mystik där.

sen fääst på kvällen, HELT SJUKT KUL, säger bara takterassen och bastun på hälso, det är där det händer alltså! haha. dör lite här.

igår hade jag ångest och pluggade någon timme, sen kom emelie och pajade mitt flow, bitch.

IMORGON ÅKER JAG TILL VÄXJÖ WUHUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0