FLOATH LIKE A FEATHER

idag har varit halvproduktigt. gillart intää. eller ja jag har ju givetvis inte pluggat något (ofattbart! inte). MEN jag fixade finally mitt HJ-kort. suck. och så behövde jag inte ens ta en ny bild, jag som hade sminkat mig och allt. sånt blir jag ju sur på. men nu har jag iaf ett kort, extreeeemt välbehövligt.

sen blev det till att handla inför FUSKhänget, fatta vad dyrt det är med kött. tur man slipper äta det alltså.
även gött att det blev pretty successfull samt att det blev mat över som jag kunde ta hem. gillar sånt. gillar gratissaker alltså.

nu ska jag kolla på sista Lwordavsnittet. gråter lite.
imorgon blir det plugg och sen BARAMPUMPUUUUUM KÅREN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0