LETS GO TO NEW YORK CITY

lets go watch some shooting stars

är så sugen på att resa någon stans. och glömma allt man har att göra. sitta i solen med en drink. käka vad är det? man kan ju fylla magsäcken med barcardi breezer istället.

får nöja mig med att resa till växjö nästa vecka, det kanske kan bli fint det med. först en vecka av dekadens i solen, sen förhoppningsvis en helg med några riktigt fina brudar och en man också. är optimistisk och tänker att det kommer vara jättefint väder och vi kommer öla i solen vid växjösjön och sen kommer det vara varmt framåt natten och då ska vi bege oss till dellans uteservering och bärsa långt in på småtimmarna. härligt med lite optimism, säg?

imorgon ska jag faktiskt börja plugga. senastion. borde bli ett tidningslöp av denna händelse. sen ska jag festa på kvällen. inte lika mycket löp. inget hänt extra på det.

jag vill ha en iPhone. mycket. ge mig. tack.


MEN så busigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0