LOST+

mitt überpositiva humör varade ca en vecka, nu är jag mitt vanliga bittra jag igen. fast jag älskar fortfarande mitt jobb. jättemkt. vilket är bra.

har varit lite nere sen igår utan att egentligen veta varför. försöker peppa mig själv med följande saker:
  • mindre än en månad till arvika!
  • slutspelet i fussballen börjar snart
  • älskar som sagt mitt jobb
  • det är fint väder ute
  • robyns nya platta är helt awesome
  • jag har så himlans fina vänner, och en fin familj. och en äcklig hund
kort sagt; egentligen har jag inget att gnälla över. men men, en svacka är ju inget att gnälla över, speciellt när jag inte vet varför jag har den. chansar dock på pms (en riktigt låg-oddsare), så om så är fallet så bör detta low state of mind gå över inom kort. till midsommar bör jag ju defintivt vara mig själv, LIKE.

angående midsommar har jag och tati storslagna planer. nåväl. till att börja med ska jag antagligen jobba trots att jag egentligen inte behöver, och jag är nöjd. men det är inte bestämt ännu. sen ska jag, tati och tillhörande bihang (aka dom som vill) spendera kvällen i anti midsommarens tecken, dvs öla och utgång och inte bry sig om att det är midsommar at all.

och justja! beställde lite kort här igår vilka borde komma inom några dagar, ENBART festbilder blir det och kostade ENBART 29 kr. jotack jag är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0