STUDENTENS LYCKLIGA DAGAR

är i växjö, och bevittnar studenter. i tisdags var det antons student, och idag hade katedral sitt utspring, vilket jag och vixx självklart bevittnade. tänk att det var 2 år sen nu. man har ändrats så mkt, varit med om så mkt, samtidigt känns det som det var igår. men även som om det var 10 år sen. förstår ni? jag gör det knappt.
jag skulle lätt göra om studenten om jag fick, det var den lyckligaste dagen i mitt liv. utan tvekan. champange-frulle kl 9, och därefter var det maratonsupning resten av dagen. glömmer aldrig adrenalinkicken när man stod innanför dörrarna, alla räknade ner, men vi sket i det och flyttade bänkarna och sprang ut i friheten, precis innan 16.00 den 12e juni 2008.

sen blev det flakåkning, lite dimmiga minnen därifrån, sen hem (lite, eller kanske jävligt mkt, dimmigt hur jag kom in, haha) och träffa släkten som gav mig bäst presenter ever. sen en sen kväll med dans och folk, lyckan var total. som sagt, har aldrig varit så lycklig. alla problem var som bortblåsta, man tänkte inte på framtiden öht. men den kom, och den har varit rätt bra. jag trivs oftast. jag gillar jönköping, eller nej, haha, men jag skulle inte vilja byta. de vänner som jag skaffat mig däruppe är jag så jävla glad att jag träffat. snackar inte om de ytliga vänner man har, utan de nära vänner, de man ringer när allt är skit, när man har gjort skandaler, eller när man bara vill prata.
älskar er!

nåväl, här kommer lite bilder från dagen;


dom var inte lika snabba som vi, men 1 minut efter utspringet skulle vara så kom dom. lyckliga, fulla, glada. skit vad jag skulle velat vara dom.


dom var många.. många killar! fanns det lika många killar när vi sprang ut? vafan, hallåÅÅ??


och vi lät dom tro att deras ljusnande framtid var deras, för det får man tro på studenten. men vi 08or paxade faktiskt den för två år sen, så dom kan ta sig. häehäe. puss


snart ska vi bege oss mot min sysslings mottagning, har inte träffat honom på evigheter men har hört att det finns sprit och mat där... nejdå, nu skojade jag ;) men det ska faktiskt bli kul att träffa släkten, det gör man inte varje dag.

Kommentarer
Postat av: Emelie

:)

2010-06-10 @ 20:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0