THIS IS MY COOL

pluggade faktiskt lite idag. observera lite. typ en halvtimme närmare bestämt. MEN den halvtimmen var kvalitet på högsta nivå. tror tom jag lärde mig ett och annat. halvtimmen spenderades i solen vid hälso. underbart.

brände mig lite. inte lika underbart

kom nyss hem till lägenheten. kul att det är en bastu här. jättekul. verkligen. öppnat alla fönster och tog en dusch, så jag slapp dö. nu sitter jag här med en iskall öl och cola på det. ja vanlig cola till och med. tänker att jag slipper äta innan jag går om jag dricker det. ska ju bli full ikväll. då kan man inte äta. SKOJA. (okej, full ska jag iofs bli, inget SKOJA där inte).

nu är det bara några dagar tills jag ska till växjö! wuup wuup



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0