THE OC(d)

efter min obsessive compulsive disorder som yttrade sig i att kolla på OC i timmar slutligen nådde sitt klimax var det dags för en förändring av världsbild. kort sagt, såg klart på säsongerna (ja, mitt statement står fast; säsong 1 slår alla rekord, sen blir det sämre och sämre, men inte utan att det kom några tårar till sista avsnittet i sista säsongen). nu är mitt liv väldigt tomt. löste det på bästa sett dock - det finns väldigt många säsonger One tree hill.
och eftersom jag inte sett mer än typ något avsnitt då och då när det gått på tv, så får jag ju anse att detta blir en rätt bra lösning. min hårddisk är dock plågsamt övertrasserad nu.
(due to 4 säsonger OC dock). MEN, the end is not near för i jönköping har jag en extern hårddisk. blir helt enkelt till att sortera lite. like that in a girl.

och som klimax på allt så åker jag till jönkan idag. har skrivit klart mitt etikarbete, känner mig småsjuk aka ska inte träna idag = OTH!
like.

nu måste jag gå ut med nelson innan hennes blåsa spricker.

BAAHJ

ps; jag har återkommande drömmar om att jag är på en båt som sjunker, jag klarar mig men måste rädda någon annan, oftast mamma eller nellie. någon som gillar drömtydning? inatt så flög jag dessutom, det var rätt awesome. (alltså flög by my self, inte flygplan. eller jo det också, men in fattar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0