...

ALLTSÅ. JAG. DÖR.

sitter och skriver på min hemska uppsats. som ska innehålla 3000 ord. kan säga att det är väldigt svårt att ordbajsa tretusen ord. iaf om det måste vara vetenskapligt förankrat.
och iaf om syftet är " beskriva sjuksköterskans ledande funktion för att förbättra den hälsofrämjande omvårdnadsprocessen." var tvungen att lägga till ett till syfte för att ens ha en möjlighet att komma över tusen ord. snälla gud hjälp mig.

okej, maxord är 3000 ord. då tänker jag att man satsar på 2500 ord. i runda slängar. över 2000 iaf. och då har jag bara lika mkt kvar nu, TJOHO TÄNKER NI. nej. inte tjoho. det hade varit tjoho om jag hade haft mer att skriva om. och det som sagt inte hade varit tvugnet att vara vetenskapligt.

det värsta är att jag inte ser någon möjlighet i att bli klar med detta till söndag. ingen. nada. eftersom att (trumvirvel) man måste redovisa till vissa böcker, som jag inte har. som inte finns på bibilioteket.
UNDERBART.

ÄLSKAR MITT LIV. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0