POWER TO THE PEOPLE

svennebanan säger: skönt med sovmorgon.

ägg på kokning och vatten på värmning till te. vet inte om jag kan bli mer svenne just nu.

nåväl. ska iaf iväg på ett seminarium snart om något som jag inte vet vad det handlar om, typ. så det kan gå, haha.
efteråt ska jag iväg och träna, mest pga bristen att göra något annat vettigt. men får bli lite lungt, typ crosstrainer och kanske lite benträning. har lite träningsvärk i magen och bröstmusklerna, så får se om jag orkar träna bort det... haha!

får se om jag går en promenad bort till netto sen med. ska köpa upp mig på lite basprodukter och då kan jag lika väl gå dit. och ägg! mhm. jojo. tänkte att jag ska börja lägga in betydligt mer ägg i kosten. inte så svårt eftersom jag äter ca 0 nu.
jomensåatte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0