STARZ IN YOUR EYES VS JAG ORKAR INTE UPPSATSA!!!

VAD GJORDE DU FÖR 10 ÅR SEDAN?
Då var jag 12, gick i femman, spelade fortfarande fotboll och innebandy och hade en kanin och en katt men ingen hund. bodde hemma (nähä) och gjorde mest inte så mkt mer än så.


VAD GJORDE DU FÖR 1 ÅR SEDAN?
pluggade, för att vara exakt så pluggade jag hälsa&välfärd och var mest i vxo hela tiden eftersom den kursen... inte var så jobbig.


FEM SNACKS DU GILLAR
1. tuc tuc-kex (dom med smak, inte orginal)
2. pizza-riskakor
3. cheese balls
4. jordgubbar (som jag åt igår vilket var insanely nice)
5. ben&jerrys (dör)


FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL
1. Håkan hellström - Känn ingen sorg för mig göteborg
2. Brandy Carlile - The story
3. Håkan Hellström - Brännö Serenad
4. Kent - 747 (stora förvåningsvimpeln på denna)
5. Kent - Mannen i den vita hatten (16 år senare) - måste bara lära mig extraverserna, svårt då de inte finns inspelade men ändå


FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR
1. Köpa bostadsrätt
2. lägga onödigt mkt pengar på resor
3. Skaffa en bil
4. Utöka sminkväskan.
5. nu tog pengarna slut


FEM DÅLIGA VANOR
1. Blir beroende av saker lätt, typ BB
2. Stökig som en gris vad gäller min lägenhet
3. Äter för mkt skit
4. kan få för mig att snusa ibland, jävla onödigt
5. analyserar allt, och då menar jag allt.

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
1. sova
2. Kolla på greys
3. vara i växjö.
4. röka
5. dricka kaffe

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA
1. shorts utan leggins på publika platser om det inte är asvarmt och jag dör av vätksebrist annars
2. linne utan att ha rakat mig under armarna, haha
3. bikini bland folk haha
4. äcklig öl
5. en tribaltatuering


FEM FAVORITLEKSAKER
1. men
2. nä
3. vad
4. tråkig
5. fråga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0