TRALALA

Here’s the situation, been to every nation
Nobody’s ever made me feel the way that you do
You know my motivation, given my reputation
Please excuse I don’t mean to be rude
But tonight I’m fucking you

eller inte eftersom jag kan vara den tråkigaste människan i världshistorian atm, sitter och skriver om ett interventionsprogram som kallas "Kids Living Fit", mhm feetaah. SÅ ATT SÄGA. näe men såatte det är inte roligt.

somnade HALV SJU (!!!!) igår och vaknade halv nio idag. helt sanslöst! är väl utvilad får man ju då anta, vet inte hur det föreligger med detta riktigt än då jag mestadelen av den vakna tiden hostar och snorar och gnäller över att jag hostar och snorar.

tur man inviger kanske världens vårigaste skjorta idag då, 99 kr på h&m så att säga.
("alltså vad är detta? h&m har börjat med billiga kläder!" /våren 2010?)


ger mig själv en tummen upp för att kunna fortsätta med dagens bestyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0