DNR

börjar 14 imorgon och ingen är gladare än jag.
i söndags när jag gick och la mig var enda tanken NEEEEEEEEEJ för jag visste att jag skulle upp igen om åtta timmar. idag när jag vaknade var enda motiveringen till att gå upp tanken på att få lägga sig ikväll.
altlså denna praktiken, säger jag bara
jag har haft flytet deluxe både idag och igår vilket gör mig sjukt lycklig. stod och kallsvettades över en PVK även denna dag men jag fixade den FÖR JAG ÄR SÅ JÄVLA BRA. Trodde aldrig att jag skulle hitta ett kärl men när jag väl gjorde det så trodde jag att jag skulle faila själva pvk-sättningen direkt och när jag inte gjorde det utan flödet var så sjukt bra att det nästan var anemi-varning på patienten efteråt (om jag inte varit så snabb med att försluta den så att säga) så funderade jag på om jag fan inte satt den arteriellt eller nåt. allt var liksom lite för bra för att vara sant. men se ni den fungerade så jävla bra!
och liksom, alla stressar ju somfan men keep calm som man säger och jag var som en fura i orkanen eller vad man säger. hatar granar och tallar men ni förstår ändå. gick ju en kurs i stresshantering under 1,5 (90 hp, det ni) år på donken och det har jag tydligen nytta av idag.

det finns dock en liten nagel (vagel? haha) i ögat här. min handledare har inte jobbat. har alltså haft livets flyt utan att det egentligen spelar någon roll. imorgon kommer hon tillbaka och då kommer jag säkert typ misslyckas med ett p-glukosprov eller något. bara för att.
angående det så är det mittbedömning imorgon. huga säger jag bara och fäller en liten tår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0