YOU KNOW WHAT I HAVE DONE

går i något som kallas dödsplugget. 116 timmar praktik på 3 veckor är inte illa pinkat av en trähest. jobbar fem dagar - ledig en - jobbar fem, osv. lediga dagen spenderas med rapporter och c-uppsatser. SÅ JÄVLA ROLIGT LIV.
på kvällarna tränar jag, duschar och försöker att inte somna innan jag sett nyheterna på kvällen. det går ibland. nu är det dock så tråkiga nyheter, jävla tsunami. alltså det är ju skittråkigt och allt men någon måtta på hur mkt som berättas får det bannemej vara.
2011 måste vara mastodont-nyhetssändningarnas tid. först egypten, sen libyen, och nu japan. vad är detta?
men gaddafi är ju iaf lite cool.
förbjöd ju fredagar.
tänker lite att jag ska förbjuda måndagar, för denna dagen har inte varit helt okej.
folk är så stressade på sjukhuset. liksom okej det VAR sjuuuukt mkt att göra, jag håller med. jag hade lika väl kunnat hoppa lunchen men tydligen måste man ta den, haha.
men liksom, att gnälla över hur mkt man har att göra gör ju inte att saker blir överstökade. enda man kan göra är att jobba på så gott man kan, och strukturera så man får ett mål, typ dom här femton sakerna måtse jag göra innan lunch, sen kan jag göra dessa fem innan rapporten osv.. ja ni fattar.

men endel kan inte tänka logiskt. det bara är så.

nej men praktiken är fet ändå så jag är inte bitter.

har kommit ur mitt o-flow med pvk-er och blodprov och sånt. idag har jag fan haft flyt deluxe. en lite småjobbig PVK, check check check på att jag fixade den så jävla bra. sen ett prov på ett inte heller så fantastiskt kärl - men jag är ju amazing så det fixade jag.
sen har jag satt massa dropp och blandat massa, eh tänkte säga drinkar, men ja infusioner, och det har gått så jävla smidigt.
flow deluxe
jävla typiskt att min handledare inte var där idag och kunde se mig, A PÅ KURSEN FÖR FAN.

nej men nej då!

puss på mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0