ARKEN


Well I don't believe in class, and I don't believe in taste
I believe in simple happiness, and I believe in avoiding waste
I believe in endless winter nights with good friends and good wine
I believe in endless summer nights, good friends and feeling fine


 

det är bananflugor i min lägenhet. gillar inte. förra hösten hade jag invasion. orkar inte igen. lagar ingen mat om dom finns. utan mat dör man. har iofs ändå fläskat på mig endel så kanske är lika bra att fasta i några veckor när antalet inneboende är som störst.

angående mat var jag och handlade idag. success. har inte gjort det sen jag kom hit. för en vecka sen. fråga mig inte vad jag levt på, då börjar ni gråta. ännu mer success att jag överlevde med tanke på hur retarderat bakfulll jag var. det är INTE okej. skakade likt krampanfall som pågick några tusen timmar. härligt att känna att man lever JU. sen så var det underbart att bli nertvingad till vätterstranden vilket startade med en bumpy ride på orientexpressen såatte maginnehållet fick sig en åktur det med. men med solglasögon på i hällregn funkar ju ALLT. intää.

 

ska aldrig mer dricka alkohol. förräns imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0