NOT A STREET SMART GIRL

GUD JAG BLIR SÅ SUR PÅ MIG SJÄLV. jävligt sur.

gick till swebuskontoret när jag ändå var ute och gick, tänkte köpa bille tills imorgon. följande konversation utspelar sig:
jag: hej, vad kostar en biljett till växjö imorgon kl 13.30
hon: *kollar* eh. det går ingen 13.30?
jag: öh, nähä.. okej, när går det då?
hon: ja, 17.25
jag: nej det är för sent, ingen tidigare?
hon: mjo, det går ju en på morgonen. vid 7.05

FAN VAD UNDERBART.

måste verkligen ta den också.
så nu har jag lite panik.
eller nu ljög jag
jag har JÄVLIGT MKT panik. phew. packa, städa, packa somfan. usch. sen har jag tydligen lovat emelie att ses idag med. måste sluta vara så poppis alltså.

nej men det är väl bara att börja packa då. kommer ju glömma typ hälften av grejerna.

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHAHAHAHAH! LOVAT? Du så tvingade dig på mitt sällskap idag. Miserabla jävel!

2010-06-07 @ 23:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0