I LIKE

ursäkta min bitterhet i förra inlägget men det stämmer så jävla väl.
igår var dock en nice dag. först skola hela dagen men kvällen spenderades med fabian, kikandes på due date (asbra!), mean girls (lika bra som alltid, tom fabian gillade den liksom) och mean girls 2 (som dock sög men det kunde man ju anta, dock var man ju tvungen att se den).
blev en övernattning eftersom bussarna från råslätt på vardagsnätter inte direkt avgår så frekvent.

idag har jag mest träffat linnea en snabbis, kopierat papper och skrivit ut studieintyg inför anställningsintervjun imorgon, som jag förövrigt är grymt pepp på men även nästan lika nervös. har aldrig blivit nekad ett jobb innan och tänker bannemej inte bli det imorgon heller, men å andra sidan är detta ett jobb helt utan kontakter, och den egentligt enda erfarenheten jag har för detta är från en av mina praktikplatser som ssk-student, vilket är rätt annorlunda.
hoppas dock det går bra, är som sagt sjukt pepp.

nästa vecka kommer bli episk, är FUSKantagning vilket aldrig blir fel. fusk är så jävla nice ju. eller ja utskottet alltså. kommer gå ur i höst och då är två underbara år slut. sorligt.

brb, ska gå och gråta lite

Kommentarer
Postat av: vixx

Say whaaaaat?! Finns det en mean girls 2?!

2011-02-03 @ 16:53:19
URL: http://blogg.vixx.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0