BACHELOR THESIS

..lärde jag mig igår att uppsats heter på engelska.
detta är även orsaken till mitt ickeexisterande liv. är så sjukt trött på allt var skola heter, trots att jag tycker att det är fantastiskt kul egentligen.

ska snart sticka och träna, känner att jag behöver det, efter en såndär två veckor med alkohol, utgång och cirka en miljon ciggisar om dagen, underbart leverne jag har kände jag där och tog en öl till. nä fy fan, nu är det nyktert till nästa onsdag, då kör jag födelsedagsfest ala FUSK-antag, känns fruktansvärt gött måste jag säga!
sen är det nyktert i cirka en miljon dagar efter det eftersom min lever förmodligen förstörst, och om inte annat så har jag praktik så det är bara att suck it up liksom.

förresten, apropå inget alls, ska på ett par anställningsintervjuer i växjö som känns ASGÖTT, är verkligen peppad på att uppsatsen ska ta slut och att livet som arbetande kvinna ska gå igång i några månader under sommaren.

är även brutalt peppad på 28e juni när jag förhoppningsvis ska se coldplay.

men det om det.

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv, Bra där, då finns det hopp för mig med! Haha... jag tycker också det är kul att röra på mig.. egentligen. Men man är ju lat. Eller har blivit.



Jag går på Nordic Club nu, det är nära och bra ;)

2011-01-31 @ 18:58:28
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Fotograf Jeanette Lindvall

Lycka till på intervjun :) !

2011-02-01 @ 12:37:42
URL: http://phokuseramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0