MÅSTE

vet att jag hatar att klaga, men tänker göra det ändå.
vill att hela världen ska dö typ. mest jag kanske för det skulle sannerligen förbättra min något tidspressade situation.
veckan har börjat katastofalt.
för det första insåg jag igårkväll att på torsdag (!) ska ytterligare en C-uppsatsgrejskit in. toppen. som om inte detta räckte (för det gör det såklart inte) så har jag tenta på lördag som jag då inte kommer hinna plugga till. vilket är något jobbigt för detta är en kurs jag vet att jag skulle kunna få ett hemskt bra betyg på om jag bara hann läsa igenom anteckningarna och sånt lite grann. men nejdå.
nä för idag så spenderade vi tre timmar på ett seminarium så var SÅ. JÄVLA. ONÖDIGT. verkligen toppen.
sen blev det cuppsats på eftermiddag och hem, laga matlådor, byta om och träna. och träningen var verkligen inte bra idag. inget flow. inget BLOD SVETT OCH TÅRAR vilket jag hade behövt. plus att jag fick ont i mina benhinnor. toppen.

imorgon blir det mer fittsats för att sedan förhoppningsvis hinna hel, byta om, och träna vid 19.30.
onsdag, samma sak.
TORSDAG SKA SKITEN IN TJOHO UNDERBART, sen då råplugget delux på fredag
sen är det tenta på lördag, förhoppningsvis kommer ellendellen hit om inte annat blir det träning och sen mellishäng på rawslut, får ju nämnligen inte gå ut och ferra för HAHA SKOJ på söndag måste jag plugga TJO FUCKNG HOE.

sen börjar praktiken, i vilken vi har arbeten också och TROFAN att det ska in en HELT JÄVLA FÄRDIG BAKGRUND + SYFTE i slutet av praktiken också, räcker inte med en kurs i taget NEJDÅ.

sen efter vecka 14 kanske jag får andas lite för då läser jag bara 50% vilket ju lär bli typ 500 DOCK eftersom jag läser uppsatsen

ÄLSKAR MITT LIV PUSS NU SKA JAG GÅ OCH DÖ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0