tik tok

är helt förpassad till stand by läge om kvällarna. igår somnade jag med kläderna på vid halv tio, vaknade vid halv tio idag och tvingade (!) mig själv att gå upp för att tvätta. man tycker dock att mitt 12-timmars mastodontsovpass borde inbringat lite energi men icke, vid 16, två timmar in på kvällspasset blev blicken allt lite dimmig. tiden rullade dock på, helt plötsligt var klockan halv to och det var dags för hemgång. tjuvade med en ciggiluring innan bussen hem, nikotinet var dock relativt välbehövligt då bussen bestod av cirkus tre miljoner fyllon i åldrarna 15 till 60 ungefär.
borde egentligen sova nu, går dagpass imorgon men är som vanligt uppe i varv så tänkte att 23 får datorn slås igen.

imorgon slutar jag halv fyra så då borde jag handla eftersom min ost består av typ 2 mm slask men är samtidigt våldsamt sugen på ett riktigt überträningspass med gym + intervallflex eller cirkelfys så min kropp blir lite lagom mör sådära inför min lediga dag på måndag.
sen går jag dag hela veckan, lite slitigt men å andra sidan jävligt skönt att kunna träna på kvällen och skönt att slippa stressa till bussen efter praktiken då bussarna går var 10e minut istället för en gång i halvtimmen (kul att missa den liksom)
angående bussar får den verkligen inte vara försen imörn, finns bara en enda som passar (om jag inte vill vara 45 för tidig eller 20 försen så att säga)

nä,
bannemej. nu ska jag mysa kudde.



puss från mig och snelson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0